اشتیاق

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

نمیدانم چرا و به چه دلیل هر زمانی من میام این مطلب را که میذارم وبلاگت ان را نمیپذیره شاید هم دوست نداره که من تو را اذیت کنم اما این بار هم مینویسم تا بدانی که اون شور و شوقی که در من ایجاد میشده هنوز هم برای نوشتن مطلب برای تو از بین نرفته شاید یک کم کم رنگ تر شده بود اما هیچ وقت اجازه نمیدم که از بین برود اره عزیزم بارها و بارها اومدم و با شوق وبلاگت رو باز کردم که شاید اثری از نظر ببینم اما چیزی ندیم و سرخورده و با نارحتی بستمش و دلم رو نوشتن نرفت با خودم میگفتم شاید دیگه دوست نداره که من تو وبلاگش بنویسم شاید از نوشتن من خسته شده باشه بخاطر همین نوشته هایم در وبلاگت کمتر و کمتر شد اما این روزهها با خودم فکر کردم چرا من دارم عجولانه فکر میکنم و تصمیم میگیرم شاید وقت نکرده باشی و در کل من اینها را که مینویسم هیچ توقعی از یارم ندارم که بخواهم در مقابل چیزی که مینویسم چیزی درسافت کنم و تنها چیزی که من میخواهم خوشحالی و خنده بر روی لبهای خوشگلت باشه پس منم با خودم تصمیم گرفتم جدا از اینکه بخواهم نظرات رو بخوانم به کار خودم ادامه بدم و همچنان با شور و شوقی که روز اول در من به وجود اوردی مطلب بذارم و هر وقتی احساس کردم که خسته ام میرم و نظرات قبل را میخونم و میذارم که بهم قوت قلب بدهند عزیزم از همین جا ازت معذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت میخوام که این چند وقت مطلب نذاشتم اما از امشب به بعد باز هم شروع میکنم با تمام قوا مطلب میذارم

دوستت دارم و دوست دارم همیشه شاد باشی و بخندی



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت22:47---15 بهمن 1389
سلام
باور کن تو این مدت منم خیلی درگیر بودم.شایدم تو راست میگی .
ولی من می خوام یه چیزی رو بهت بگم و اون اینه که خواهشا تکلیفتو با خودت روشن کن من از این شاخه به اون شاخه پریدن تو دلخورم همش بهت میگم بابا تکلیفتو اول با این یکی روشن کن بعد سراغ بعدی برو الان تو خودتو گیر انداختی و وقتی مشکلات خودتو با من در میون میزاری من عصبی میشم چون دارم میبینم باعث و بانی اکثر مشکلاتت خودتی خواهشا به داد خودت برس و تکلیفت روشن کن من اگر باهات در این مورد صحبت نمیکنم برای اینه که خودت تصمیم بگیری و من روی تصمیمت اثری نداشته باشم.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 15 بهمن 1389برچسب:,ساعت1:22توسط عاشق | |