حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت0:22---14 مرداد 1391
سلام به همه عاشقای مجلس
من یک جوون عاشق 23 ساله ام ..یک وبلاگ زدم برای عشقم از همتون تقاضا میکنم عاجزانه که منو دعا کنید به وبلاگم سر بزنید.
http://mylovefrmehraboon.blogfa.com/


raha
ساعت20:50---15 خرداد 1390
سلام رها هستم

امیدوارم شناخته باشی

وبلاگت خیلی تغییر کرده

وقبلا خشگلتر بود به هر حال موفق باشی

بایپاسخ:ممنونم رها جان که به وبلاگ دائم سر میزنید اره شما راست میگید یک مدت بدطور گرفتار بودم اما برنامه هایم را طوری تنظیم کردم که دیگه این وبلاگ نخواد اینطوری بماند چون روز اول این وبلاگ رو بخاطر کسی که با دنیا نمیذارمش درست کردم و الانم بخاطر همان کس باز شروع میکنم به مطالب جالب گذاشتن


رسول درایور
ساعت5:45---27 بهمن 1389
سلام
وب باحالی داری دمت گرم.
راستی یه هدیه ای واسه س همه عاشقا دارم
حتما ببینش ضرر نمیکنی . . .
www.rasooldriver.loxblog.com
جون من نظر یادت نره


tohid
ساعت1:57---27 بهمن 1389
salam doste man. webe zibay dary nazaret ba tabadole link chetore be man ham sary bezan khoshhal misham

فاطمه/هوادار حميد عسكري
ساعت12:13---24 بهمن 1389
سلام وبلاگ خيلي زيبايي داريد!
خيلي خوشگل و رمانتيك
من شما رو لينك كردم.
خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد!


رها
ساعت21:31---18 دی 1389
سلام دوست عزیز
متشکرم که به سایت سر زدید و نظر خوبتونو ارسال کردید
همچنین متشکرم از دعوتتون
فقط خواستین با ایمیلم که دادم در تماس باشید متشکرم موفق باشید


ابوالفضل
ساعت20:55---17 دی 1389
اخرین رای گزاری گوگل برای نام گزاری"خلیج فارس" لطفا رای دهید.

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php




برای تو مینویسم
ساعت16:59---2 آذر 1389
سلام عزیزترین
دلم می خواهد ساعتها پای سیستمم بشینم و این هدیه زیبا رو نگاه کنم.احساس میکنم که این وبلاگ منو به تو وصل میکنه


متین
ساعت23:32---30 آبان 1389
محمود عزیزم سلام
برای اواین بار تو زندگی احساس میکنم که با خوشحال بودنم به کسی کمک میکنم.برای اواین بار تو زندگی از کسی هدیه ای گرفتم که در تمام روزها و شبها ودر تمام لحظات دوست دارم نگاهش کنم.
تو برای من بیشتر از یک دوست ارزش داری.تو کسی هستی که شور دوست داشتن رو در من زنده کرد.من تمام لحظات به این فکر میکنم که چطور میتونم تو رو خوشحال کنم و اینو خوب میدونم که با خوشحالی من تو هم خوشحالی پس عزیزم به خاط تو همیشه خوشحالم و می خندم.


میلاد
ساعت8:52---30 آبان 1389
وب قشنگی داری.موفق باشی.سر بزن یادت نره.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 26 آبان 1398برچسب:,ساعت19:15توسط عاشق | |