کاش

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

كاش يكی عاشقم می شد قلب منو نشون می كرد   ستاره بخت منو راهی آسمون می كرد

كاش يكی عاشقم می شد به پای عشق من ميموند   صداقتو مثل غزل برای قلب من ميخوند

كاش يكی عاشقم می شد دست توی دست من می گذاشت  اگه بخاطردلم ديگه كسی رودوست نداشت

   كاش يكی عاشقم می شد منو به رؤيا می سپرد  من واسه اون ميمردم و اونم برای من ميمرد 

 كاش توی اين دنيای سرد يه مهربون پيدا می شد   تا قفل تنهايی من بعد يه عمری وا می شد 

 توی لحظه هام اسمشو فرياد می زدم    كاری می كردم كه ازم دور نشه حتی يه قدم 

 براش مثل يه آسمون پرازستاره می شدم     فدای عشق اون فقط با يه اشاره می شدم  

 كاش يكی عاشقم می شد كه خواب بوسه ديده بود    همونی كه اشكای من بخاطرش چكيده بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 26 آبان 1389برچسب:,ساعت10:22توسط عاشق | |