حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

من آن خزان زده برگم كه باغبان طبيعت رانده مرا به جرم چهره زردم. طبيعت شاداب زمين سرمست همه با يار خود هستند و من تنهاي تنها زتو خواهش كنم مرو هرگز زپيشم كه من ديوانه مي شم. همه هستي من فقط تو هستي دوستت دارم هرجا كه هستي.



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت1:30---19 دی 1389
سلام
من عاشق این شعرم و این بار این شعر رو برای تو میخونم
با تو بوده ام همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست انچنان که جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از افتاب
تو دلیل حیات من بوده و هستی و من انچنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام که دلیل بودن من تو هستی
و
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
همیشه با تووووووووووووووووووووووووو


برای تو مینویسم
ساعت1:30---19 دی 1389
سلام
من عاشق این شعرم و این بار این شعر رو برای تو میخونم
با تو بوده ام همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست انچنان که جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از افتاب
تو دلیل حیات من بوده و هستی و من انچنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام که دلیل بودن من تو هستی
و
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
همیشه با تووووووووووووووووووووووووو


برای تو مینویسم
ساعت1:30---19 دی 1389
سلام
من عاشق این شعرم و این بار این شعر رو برای تو میخونم
با تو بوده ام همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست انچنان که جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از افتاب
تو دلیل حیات من بوده و هستی و من انچنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام که دلیل بودن من تو هستی
و
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
همیشه با تووووووووووووووووووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 17 دی 1389برچسب:,ساعت18:17توسط عاشق | |