زمانه

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

راست میگن زمانه باعث میشه همه از همدیگه دور بشن نمیدونم چند وقته که میخوام بیام این مطلب را بذارم اما تا میام که مطلب رو بذارم میبینم وقت گذشته و زمان گذشته خیلی وقته ازت خبری ندارم و این من رو خیلی نگران کرده

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت2:50---11 ارديبهشت 1390
سلام

شنیدی از قدیم میگن بشنو و باور نکن تو این مدت من برای خانم (ت) یک یا دو بار اف گذاشتم و فقط جواب افش رو مینوشتم .ممنونم از اینکه نگران من بودی.شکر خدا مشکل خاصی نبود یه کم در گیر بودم که نمیتونم اینجا بگم.خیر بود و باز هم دوست من ازت ممنونم.خوش باشی
پاسخ:من همیشه حرفات رو قبول داشتم و خدا را شکر میکنم که مشکلت برطرف شد و منم به عنوان یک دوست کاری نکردم جز انجام وظیفه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت10:49توسط عاشق | |