همدلی

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

نمیدونم چرا دلم گرفته فقط هر چیزی هست

میدونم که الان عشقم بایستی ناراحت باشه

یا یک چیزی ناراحتش کرده باشه

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ببخش این فقط برای عزیزتراز جانم هست
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت23:22---20 آذر 1389
سلام دوست من

یه چیزایی داخل متنت دیدم که خیلی ناراحتم کرد!!!!!! یه بلایی سر خودم بیارم یعنی چی؟ از تو این حرفا بعیده !!!!بدون اگر مشکلی برای تو پیش بیاد همون بلا هم سر من میاد پس یادت باشه مواظب خودت باش تا من هم سالم و سر حال باشم.

میدونی تو این چند روزه خیلی مشکل داشتم بابت بچه ها خیلی حرص و جوش خوردم.اره راست میگی خیلی ناراحت و خسته بودم ولی الان که اومدم و وبلاگمو یدم سر حال شدم و ممنونم ازت به خاطر تمام محبتهایی که به من میکنی و ممونم ازت به خاطر اینکه هستی و ممنون میشم ازت که دیگه فکر بد به فکرت نزنه .

بدون که یک نفر عجیب دلش برات شور میزنه.


پاسخ:عزیزم منم میدونم که تنها کسی که به فکر من هست توئی و مطمئن باش که دارم با عشق به تو نفس میکشم آخه من دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتم فدات بشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 19 آذر 1389برچسب:,ساعت19:28توسط عاشق | |