دلتنگتم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

سلامت میدهم از راه دور

سلامت میدهم با دلی رنجور

 تو که دوری از ما فرسنگ فرسنگ

نازنینم دلتنگتم، دلتنگ دلتنگ

دلتنگ اون دو چشم سیاه

دلتنگ اون نگاه گیرا

دلتنگ اون لبهای نازت

دلتنگ اون رازو نیازت

دلتنگ اون نجوای شبونه

آخه همش میگه با من میمونه

دلتنگ اون شوخیهات

دلتنگ اون روی پر از شرمت

دلتنگ اون دستای نازت

دلتنگ اون آغوش بازت

 دلتنگ اون قلب مهربونت

دلتنگ اون شیرینی زبونت

دلتنگ اون نوازشای نازت

دلتنگ اون آرامش پر از نیازت

دلتنگتم تو این دیار غربت

دلتنگتم ای یار،دلتنگ دلتنگ

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
تا اینجا مال شما بود از اینجا به بعد عشقم وارد بشه عزیزم بفرما به حریم خصوصی و خلوت من
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت21:33---18 دی 1389
سلام دوست گلم...وب نازی داری...

مطالبتو خوندم واقعا لذت بردم..[گل]

خوشحال میشم به کلبه تنهایی منم سر بزنی[گل]


برای تو مینویسم
ساعت23:09---24 آذر 1389
سلام

ناراحت نباش هرگز چون خوب موقع به خواب رفتی و من اون تنهایی که دوست داشتم رو به دست آوردم.وقتی دیدم خوابیی یا هو رو بستم و روی نت سیر کردم و مطالب خواندنی و خوبی دیدم که خیلی آرومم کرد انگار که هر چی که میخواستم بشنوم دیشب به سراغم اومدن.تو دوست خوب من هستی و من هر چیزی رو که از یه دوست توقع دارم برام انجام میدی که بزرگترین اون همدلیه.ممنونم ازت به خاطر تمام روزها و شبهای خوبی که برام درست کردی.ممنونم ازت به خاطر تمام خنده هایی که روی لبام نشوندی و ممنونم ازت به خاطر تمام احساسات خوبی که در من بوجود اوردی.مهربونم شاد باش.
پاسخ:عزیز واقعا منم از تو ممنونم که دلی به این بزرگی داری و من هیچ کاری برایتو نکردم جز انجام وظیفه برای یک معشوق و دوست خوب و ممنونم ازت که من رو آروم میکنی خوشحالم به آرامش رسیدی و شاید هم خواب رفتن ناگهانی من خودش به امر همون بوده که میخواسته تو تنها باشی تا بهت بیشتر نزدیک بشه باز هم میگم خوشحالم که خوشحالی و اروم دوستت دارم نازنینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 24 آذر 1389برچسب:,ساعت22:21توسط عاشق | |