خدایا

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد



خسته ام... خسته....

خدایا احساس میکنم دیگه دوستم نداری

آره خدا؟

اشکالی نداره

دوست داشتن که زورکی نیست

مهم اینه که من همیشه دوست دارم...

همیشه دوسِت دارم!

خدایا

چرا روزگار دوباره با من لج کرده؟

چرا ساز مخالف میزنه؟

خدایا شاید بازم داری امتحانم میکنی ...آره؟

خدایا مگه تموم نشد؟

تا کِی باید تنها باشم؟

خدایا چرا همیشه دردِ من بیشتره؟ چرا زندگیم زجرآور تره؟

خدایا همه ی بنده هات رو اینجوری امتحان می کنی؟

خدا خدا خدا

خدایا یه چیزی میگم ولی بهم نخندی ها...

احساس میکنم دلم برات تنگ شده!

خدایا

یادته بهت گفتم یکی از فرشته هات رو میخوام؟

یکی از فرشته هات رو بهم امانت بده...

حالا یه چیز دیگه هم میخوام...اینکه من هم بشم مثل فرشته هات!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 دی 1389برچسب:,ساعت1:5توسط عاشق | |